1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Sprawdź nr rachunku i kwotę przelewu w sms-e autoryzacyjnym
  4. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  5. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  6. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  7. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
  8. Szczegółowe informacje o zagrożeniach: aktualności ZBP
  9. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w Internecie

Komunikat dot. bezpieczeństwa
Szanowni Państwo,
w trosce o bezpieczeństwo Państwa środków oraz danych ostrzegamy przed próbami wyłudzeń i oszustw. Przy korzystaniu bankowości internetowej oraz mobilnej warto zachować rozwagę i ostrożność, ponieważ każdy z nas może paść ofiarą cyberataku. Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Banku, gdzie na bieżąco publikujemy ostrzeżenia: https://www.bs.limanowa.pl/aktualnosci/c/bezpieczne-finanse



Tarcza Finansowa 1.0
Szanowni Państwo
informujemy, że od 29 kwietnia 2021r. Beneficjenci subwencji Tarczy Finansowej 1.0 mogą składać oświadczenia o rozliczenie subwencji, tzw. wnioski umorzeniowe. W serwisie Banku prezentujemy materiały: Jak wypełnić i złożyć wniosek umorzeniowy w ramach Tarczy 1.0 przez Klientów MIKRO i MŚP (https://www.bs.limanowa.pl/aktualnosci/zloz-wniosek-o-umorzenie-w-ramach-tarczy-finansowej-pfr).W razie pytań prosimy o kontakt z najbliższą placówką Banku.